Forside Kontakt
Maintech

Topdanmark

 

Topdanmark har siden 1999 anvendt Maximo til styring af vedligeholdsopgaver for bygninger, installationer og udenomsarealer. Derudover anvendes Maximo som helpdesk, hvor mere end 1.200 medarbejdere kan rekvirere opgaver som flytninger og mødeaktiviteter samt indmelde fejl direkte til teknisk afdeling.

De mere end 1.200 medarbejdere sidder i et af Danmarks største kontorlandskaber og benytter Topdanmarks intranet når de registrere rekvisitioner i helpdesken.

Teknisk afdeling har opbygget hele bygnings- og anlægsstruktururen i Maximo, så de mange service opgaver der skal udføres på de mange tekniske installationer som f.eks. køle- og ventilationsanlæg, automatisk kommer frem på en oversigt i Maximo.

Dermed kan håndværkerne nemt planlægge og styre alle de tekniske aktiviteter samt følge op på udestående og forfaldne opgaver der ikke bliver udført til tiden.

Systemet giver ligeledes mulighed for at styre de eksterne håndværkere, der til tider udføre service og reperationer hos Topdanmark.

De anlæg som er blevet registreret med garantidatoer, kan driftschefen automatisk følge op på, så systemet sikre leverandørerne lever op til deres forpligtigelser og Topdanmark ikke reparerer på anlæg der fortsat er garanti på.

Den tekniske oversigt og historik giver driftschefen en indikation af tilstanden af de tekniske anlæg samt et overblik over den ressourcemæssige belastning.

Maintech Consult A/S  -  Søndervangs Allé 26 - DK-2500 Valby  -  Tlf. +45 36 30 20 87  -  E-mail info@maintech.dk